Forum Forum o grach Strona Główna
->
Commandos
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin
----------------
Regulamin
Newsy
----------------
Newsy
MMORPG i Gry Online
----------------
Diablo 2 i LoD
Wolfenstein Enemy Territory
Tibia
MuOnline
KnightOnline
R.Y.L.
KalOnline
Thecrims
Ogame
SilkRoad
LineAge2
Prizee
Capoeira
Adventure Quest
Inne
Gry Single
----------------
GTA SA
Tony Hawk
Flatout
Collin McRally
Mini Gry
Call Of Duty 1 and 2
Gothic
SLAWNA GRA : Icy Tower
Commandos
Inne
Programy
----------------
Programy do grafiki
Programy do muzyki
Wyszukiwarki internetowe
Programy do filmów
Programy Antywirusowe
Muzyka
----------------
Techno
Rock & Punk Rock
Hip Hop
Muzyka POP
Inne Rodzaje Muzyki
Hard Rock !
Humor I Rozrywka
----------------
Dowcipy
Smieszne Historie
Recenzje
Sport
----------------
Pilka Nozna
Koszykowka
Hokej na lodzie
Skoki Narciarskie
Siatkowka
HydePark
----------------
HydePark
Screeny
Wstep Wzbroniony
Od Was
----------------
Sugestie
Linkownia
Shout-Box
----------------
Shout-Box
Bannery
----------------
Nasz Banner
Boskie Forum
Forum ogólnotematyczne sweetscent
Liga icytowera
Kosz
----------------
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Boski13
Wysłany: Sob 16:52, 04 Mar 2006
Temat postu: Commandos - Behind Enemy Lines
Tym razem będziecie stanowili trzon elitarnych jednostek. Staniecie się komandosami. Poniższy opis nie stanowi dokładnej solucji, lecz tylko sugeruje taktykę wykonania poszczególnych misji. Od was zależeć będzie jedynie, jak poprowadzicie swoja grupę cichociemnych. Dla bardziej niecierpliwych, przy każdej misji podam hasło dostępu byście mogli ominąć te niechciane. Nie pozostaje mi nic innego jak prosić was o sprawdzenie ekwipunku i załadować na pokład samolotu.
Misja 1: Baptism Of Fire
Lokalizacja: Sola, Stavenger
Czas: 20 luty 1941
Cel: Wysadzić Stację Radarową.
Zielony Beret powinien zając się dwoma wartownikami. Jeden spaceruje, natomiast do drugiego musi pokonać mur. Kierowca powinien rozprawić się z oficerem i jego podkomendnym. Marine, powinien zrobić użytek z noża na gardłach trzech Niemców, a następnie pontonem zabierze kierowcę i zielony beret na ląd z radiostacją. Beret powinien odpowiednio zając się szkopem przy karabinie maszynowym, by było ciekawiej kierowca umie obsługiwać ten ckm. To powinno rozwiązać problem Niemieckiego patrolu. Teraz beret musi przynieść jedna beczkę w pobliże radiostacji i... spokojnie wracacie do Anglii.
Misja 2: A Quiet Blow-Up
Lokalizacja: Stamsund, Wyspy Loftem
Czas: 1 marzec 1941
Cel: Wysadzić Cysterny z Zapasem Paliwa
Hasło: YS2B7
Po stronie rzeki, gdzie wylądowaliście znajduje się trzech Niemców. Zielony beret powinien sobie poradzić, może korzystać z wabika. Teraz pora dla snajpera. Powinien on załatwić obserwatora na murze, ale tak by wartownik patrolujący obóz tego nie zauważył. Spróbujecie wyczuć w jakim czasie pojawia ssie na rzece łódź patrolowa. Między jednym, a drugim przepłynięciem, Marine powinien przerzucić wszystkich na drugą stronę rzeki. Teraz Beret wespnie się na mur i opuści drabinę dla pozostałych, po czym musi się zająć wartownikiem przy bramie. Kierowca niech przygotuje samochód do ucieczki i wsiądzie do środka. Na wóz wszystkich oprócz sapera, który dołączy w ostatniej chwili po dokonaniu detonacji. Wybuch i polecenie dla kierowcy wyjechania pełnym gazem powinny być skoordynowane. Pełny gaz, trzask szlabanu i matka Anglia znowu wita.
Misja 3: Reverse Engineering
Lokalizacja: Sysendam, Eidfjord
Czas: 10 marzec 1941
Cel: Wysadzić Tamę
Hasło: NMD1T
Do momentu, aż wasi komandosi nie zbliżą się do budynków, mogą otwarcie używać pistoletów. Załogą obozu na wschodnim brzegu rzeki zajmie się Marine. Na początku niech oczyści teren wokół muru, trzech szkopów, po czym wejdźcie do środka. Za obozem leży ponton, pozwoli to wam przewieźć szpiega do pustego obozu. Szpieg stanie się posiadaczem wspaniałego niemieckiego munduru. Kiedy wasz człowiek cień - szpieg upora się z wyłączeniem siatki z pod napięcia (wyłącznik koło migającego czerwonego światełka) na zachodnim brzegu rzeki, musi jeszcze wyeliminować wartowników spacerujących nad rzeką. Teraz możecie przerzucić tam swoich ludzi. Saper przetnie siatkę, komandos (zielony beret) zdejmie co bardziej upierdliwych Niemców. Teraz Saper może ukraść ładunki wybuchowe. Pierwszy z ładunków musicie umieścić przed bunkrem chroniącym tamę. Wycofajcie swoją grupę na prawy brzeg. Po wybuchu, gdy ucichną już sygnały alarmowe, wydajcie polecenie nurkowi by zabrał sapera pod tamę. Transport do ewakuacji, będzie oczekiwał w północno wschodnim rogu mapy. Długa droga do domu.
Misja 4: Restore Pride
Lokalizacja: Stokkam, Trondheim
Czas: 14 marzec 1941
Cel: Zniszczyć Centrum Dowodzenia
Hasło: NDNCQ
Komandos musi uporać się z kilkoma Niemcami, gdy skończy, umieśćcie kierowcę w czołgu. To wam da panowanie po lewej stronie rzeki. Z czołgu możecie stukać do Niemców po drugiej stronie rzeki, ale po kolei, by nikt nie widział trupów. Snajper niech stuknie gościa po drugiej stronie mostu, a nurek po drabinie z mostu niech wejdzie do wody. Zostawcie go pod wodą na przystani. Wykorzystując murki jako schronienie, poprowadźcie resztę grupy, zabijając wszystkich wartowników, niekoniecznie cicho. Kiedy zdejmiecie dwóch strażników koło szlabanu, możecie dozbroić drużynę tym co przyszło w zrzucie. Następnie wprowadźcie wszystkich w obręb murów, starajcie się nie wywołać alarmu i pozbawcie życia jeszcze trzech najbliższych wartowników. Trójkę koło przystani, dajcie zdjąć po cichu snajperowi (chyba że wykorzystaliście do tego czołg na początku). Dobrze jest się zabezpieczyć i zastawi wjazd na posesje ciężarówką, przed napływem Niemców. Teraz już tylko saper musi zrobi małe bum i wracajcie.
Misja 5: Blind Justice
Lokalizacja: Herdia
Czas: 2 maj 1941
Cel: Wysadzić Radar
Hasło: Y4TCG
Na początek ukryjcie szpiega. Teraz dużo roboty ma zielony beret, musi zlikwidować siedmiu strażników z zachodniej strony mapy. Przydatny będzie wabik i możliwości kamuflażu. Kolejnych pięciu Niemców w głębi obozu, musicie likwidować w upatrzonej kolejności. Niech komandos skorzysta z telefonu koło stacji kolejki linowej, uważając na patrol na południu, a szpieg w tym czasie ukradnie mundur oficera. Wyekspediujcie szpiega kolejką na górę (komandosa zakamuflujcie na ten czas) i pozbądźcie się spacerującego tam strażnika. Beczki możecie przenosić tylko komandosem, ale i szpieg przesuwa je chodząc. Przystawcie jedna beczkę pod radar, a drugą w pobliże budynku z flagą. Jeżeli szczęście wam dopisze, powinniście wysadzić budynek razem z patrolem. Wystrzelajcie pojedynczych wartowników i wróćcie po komandosa. Każcie szpiegowi detonować beczkę obok radaru i odeślijcie bohaterów do domu.
Misja 6: Menace Of The Leopold
Lokalizacja
Masi
Czas: 10 maj 1941
Cel: Wysadzić Działo
Hasło: IIR4M
Komandos po zdjęciu strażnika udostępni wam pobliskie ruiny. Dostać się do nich możecie z dwóch stron - od tyłu po drabinie i z boku po ścianie. Przeprowadzając małą eksterminację Niemców przeprowadźcie komandosów do zniszczonego budynku w lewym dolnym rogu. Uważajcie na samochód opancerzony. Snajperem zdejmijcie obserwatora na dachu zamku. Musicie wyczuć sprzyjający dla was moment i wprowadźcie komandosów w obręb murów obozu, po czym ukryjcie ich za namiotami. Snajper niech załatwi wartownika przy wagonie, trupa nikt tam nie zobaczy. Polećcie saperowi założyć ładunek na dziele, ale jeszcze nie wysadzajcie. Snajper w tandemie z komandosem mogą zająć się załoga ruin po prawej stronie działa. Wyślijcie komandosa na północna część mapy i oczyśćcie ja z Niemców. Zgrupujcie swoją grupę po wschodniej części mapy i wyślijcie działo pod niebiosa.
Misja 7: Chase Of The Wolves
Lokalizacja: Arendal, Norvey
Czas
7 luty 1942
Cel Wysadzić U- boty Stojące w Porcie
Hasło: G9VJV
Pierwszych czterech wartowników koło komandosa i marine nie jest w stanie wywołać alarmu. Niezłym rozwiązaniem jest zaniesienie beczki pod budynek z flaga i wysadzenie go. Jednostki na nadbrzeżu pozostaną wtedy bez wsparcia. Trzech wartowników koło latarni morskiej możecie usunąć siłowo. Komandosa i marine wsadźcie do łódki i niech tam siedzą. Saperem udajcie się po materiały wybuchowe ze zrzutu. Dobrze jest zrobić zasadzkę na spacerujących tam szkopów. Szpieg przebiera się w mundurek i z jego pomoc saper położy ładunek pod wartownie koło U -botów. Kiedy Niemcy ochłoną po wywołanym alarmie, pomóżcie szpiegiem, kierowcy dostać się do samochodu opancerzonego. Niech saper wysadzi działo bliżej latarni morskiej. Kierowca niech wycofa tak blisko (by operator działa miał go w na zielonym tle.) drugiego działa i do niego wystrzeli. Działo nie będzie strzelać tylko czekać, a kierowca po cichu wymknie się tyłem. Przyprowadźcie łódź z komandosem i nurkiem. Zatopcie oba U- boty i odeślijcie wszystkich do punktu ewakuacyjnego.
Misja 8: Pyrotechnics
Lokalizacja: Tell el eisa
Czas: 19 październik 1942
Cel Zniszczyć Zapasy Żywności
Hasło: 23WJO
Komandosem musicie usunąć wszystkich Niemców na wzniesieniu, a następnie niech przyniesie beczkę pod działo. Nie detonujcie jej jeszcze. Snajper powinien wykończyć wartownika spacerującego na dole, po czym poczołgają się tam razem z komandosem. Teraz niech snajper zajmie dogodne miejsce do strzału, tak by miał na oku trzech strażników na dachach. Zielony beret powinien zdjąć żołnierzy przy namiotach, a następnie trzech na niewielkim podwórku, koło wiszącego prania. Snajper powinien wykonać swoje trzy strzały tak, by żołnierz e na dole nie widzieli trupów i by likwidowana trójka nie zdążyła się połapać. Teraz komandos kończy resztę wartowników w obozie. Poustawiajcie w obozie beczki w taki sposób, by strzał w którąkolwiek spowodował reakcje łańcuchową i wysadził wszystkie obiekty. Komandosem i saperem udajcie się w pobliże mostu i wyślijcie komandosa pod działo. Wysadźcie działo i zapasy żywności. Następnie szybko załatwcie operatora karabinu maszynowego i wartownika na moście. Żyjecie? To pora do Anglii.
Misja 9: A Courtesy Call
Lokalizacja
Babel Qaattara
Czas: 20 październik 1942
Cel: Wysadzić Wskazane Obiekty w Obozie Wroga
Hasło: SIAX1
Komandos we współpracy ze szpiegiem zdejmą po kilku najbliższych wartowników. Możecie się tez posłużyć snajperem. Polećcie szpiegowi zagadać chodzący wewnątrz murów patrol, a w tym czasie saper będzie minował radar i bunkier, a komandos przenosił beczki pod pozostałe budynki. Kierowca niech podstawi ciężarówkę pod zachodnią bramę. Dwa strzały plus dźwignia detonatora powinny dokonać dzieła zniszczenia. Dobrze ustawiona cysterna, wskutek wybuchu bunkra może zniszczy wszystkie trzy czołgi w garażu. Ładujcie grupę do ciężarówki i każcie uciekać drogą na zachód.
Misja 10: Operation Icarus
Lokalizacja: El Agheila
Czas: 14 listopad 1942
Cel Uratować Więzionego Lotnika, Wysadzić Budynek
Hasło: Q4CMY
Najbliższych wartowników i patrol możecie pozbawić życia nawet głośno. Sugestia delikatności to granat. Cicho natomiast należy załatwić wartownika przy zachodniej bramie do obozu. Pierwszych czterech strażników nie strzeże swoich pleców, to prosty łup. Uwolnijcie lotnika i ukryjcie wszystkich komandosów poza zielonym beretem. Przy jego pomocy oczyśćcie po cichu drogę do czołgu, a następnie doprowadźcie tam kierowcę. Przy pomocy czołgu rozwalcie wszystko co pozostało, uważajcie na inne czołgi. Zabierzcie pod skorupę pancerza pozostałą część grupy i przewieźcie ich na pas startowy. Tu już pełna rzeź. Saper i jego granaty powinny sprawić, ze myśliwce już więcej nie polecą. Uwolniony lotnik zasiada za sterami samolotu transportowego...
Misja 11: In The Soup
Lokalizacja: Mardah
Czas: 3 grudzień 1942
Cel: Wysadzić Szyby Naftowe
Hasło: 1FOP3
Żołnierzy z obozu na południu możecie albo załatwić po cichu, po jednej sztuce, albo wystrzelać z dobrze wybranego miejsca. Patrol spacerujący po drodze na dole mapy zagada szpieg, co pozwoli komandosowi przemknąć się dołem i zdjąć dwóch obserwatorów na skałach po prawej. By mu nóż nie zardzewiał, oczyśćcie komandosem teren obok samochodu opancerzonego i zdejmijcie wartownika powyżej. Teraz patrol zagadany przez szpiega można spokojnie wystrzelać. Teraz wskazane byłoby umieścić sapera za skrzyniami po lewej stronie bramy, a następnie przy pomocy szpiega zdjąć wartownika przy bramie. Drugiego Niemca, który na obchody łazi aż za bramę, również zdejmie szpieg. Teraz zasugeruje wam małą sztuczkę. Pozwólcie by Niemcy zauważyli szpiega przenoszącego ciało - otworzą ogień, ale szpiegiem zdołacie się ukryć. Wywoła to alarm i koło bramy jednostki w jednym momencie znajdzie się cała obsada fortu. Teraz rzućcie saperem granat i po problemie. Możecie wysadzić drugi samochód opancerzony. Wysadzenie szybów naftowych to już deserek po obiedzie.
Misja 12: Up On The Roof
Lokalizacja: Tunis
Czas: 15 marzec 1943
Cel: Oswobodzić Jeńca
Hasło: KMB4M
Szpiegiem zagadajcie trzy osobowy patrol, po czym wypuśćcie komandosa z budynku i kaźcie mu załatwić spacerującego wartownika. Na dach wspina się pierwszy szpieg, który likwiduje trzech pierwszych przeciwników. Pozbywanie się kolejnych wymaga niesamowitej koordynacji działań szpiega i komandosa. Szpieg odwraca uwagę, a komandos robi czarną robotę. Kiedy już w górze nie będzie wartowników, wycofajcie szpiega z dachu i zajmijcie patrol na dole. Komandos w tym czasie uwolni więźnia. Kiedy już obydwaj znajdą się na dachu, to duet szpieg - komandos wspierany przez snajpera oczyszcza z wartowników drugą stronę dachów. Z żołnierzy na dole wystarczy że załatwicie dwóch przy wartowni, i puścicie swoich ludzi biegiem do samochodu ewakuacyjnego! Uff znowu się udało.
Misja 13: David & Goliath
Lokalizacja: Port Le Havre
Czas: 15 maj 1944
Cel: Zatopić Kopię Krążownika Bismark i Wysadzić Zbiorniki z Paliwem
Hasło: KJK4V
Dzięki komandosowi pozbądźcie się najbliższych wartowników. Nurkiem popłyńcie by zlikwidować ekipę przy dziale nadbrzeżnym, a następnie umieśćcie przy nim kierowcę (na razie leżącego). Marine powinien załatwić wartowników przy samochodzie, ale po cichutku. Poślijcie tam swoją grupę oprócz kierowcy oczywiście. Nurek likwiduje dwóch Niemców na samotnym cyplu w połowie mapy, po lewej stronie. Nurek oczekuje pod wodą przy łodzi podwodnej. Teraz trochę roboty dla komandosa. Musicie komandosem oczyścić drogę dla sapera do zbiorników z paliwem, a następnie zajmijcie się wartownikami przy krążowniku - otwórzcie również grodź koło statku. Zawracajcie uwagę na ruchy patroli i zdejmijcie dwóch strażników koło łodzi podwodnej. Trzeci zginie od strzału snajpera znajdującego się przy samochodzie. Do tego momentu saper z komandosem powinni być już za skrzyniami w pobliżu budynku z flagą na dole. Schowajcie tam taż snajpera, zanim patrol dostrzeże ciało. Jak tylko wyeliminujecie strażnika na pomoście, każcie marine wsiąść do łodzi podwodnej i z jak największej odległości storpedujcie krążownik. Teraz nurek niech szybko wraca łodzią na północ, musicie zdążyć zanim wyjedzie czołg., i storpedujcie łódź patrolową. Kierowca zajmuje miejsce operatora działa nadbrzeżnego i zatapia drugą łódź patrolową. Nurek zabiera wszystkich na ponton, ale cały czas uwaga na czołg. Kolejna misja i kolejny order.
Misja 14: D - Day Kick Off
Lokalizacja: La Riviere
Czas 24 maj 1944
Cel: Wysadzić Cztery Działa Nadbrzeżne
Hasło: 518DX
Nurek płynie łodzią dookoła plaży, a snajper zdejmuje Niemców, którzy zauważą ponton. Macie osiem strzałów i musi starczyć. Zatrzymajcie się dopiero w lewym górnym rogu mapy, gdzie przeczekacie alarmy. Wysiądźcie kierowcą i poprowadźcie go do czołgu. Gdy już sobie ulżycie weźcie pod pancerz pozostałych ludzi i objedźcie cypel dokoła, a w tym samym czasie saper niech minuje działa. Wszyscy z powrotem do łodzi.
Misja 15: The End Butcher
Lokalizacja: Compiegne
Czas: 26 sierpień 1944
Cel: Zlikwidować Generała, Wysadzić Centrum Dowodzenia
Hasło: 5QWDN
Szpieg i snajper współpracując likwidują dwóch Niemców z prawej i jednego z lewej. Szpieg musi schować ciała tam skąd zaczynali wszyscy. Uważajcie na patrol w postaci pięciu ludzi. Marine może wejść do wody i załatwić Niemca przychodzącego nad rzekę. Nie zabijajcie wartownika chodzącego pod mundurem dla szpiega na balustradzie. Skradnijcie się tam szpiegiem i przywdziejcie mundur. Przy pomocy szpiega pozbądźcie się gościa z najwyższego dachu. Teraz wasz cichociemny musi się wybrać do północnej części miasta i wykorzystując tramwaj jako osłonę zdjąć dwóch szkopów. Ciała ukryjecie za cysterną, ale uważajcie na Niemców na cmentarzu by tych ciał nie zobaczyli. Możecie to zrobić mniej więcej w ten sposób - zabijcie jednego pod osłona tramwaju, a drugiego, kiedy zauważy ciało i zacznie iść w jego stronę. Szpieg teraz zagada strażnika którego oszczędziliście poprzednio, i wtedy przerzućcie wszystkich swoich ludzi koło cysterny. Teraz szpiegiem zagadajcie Niemców na cmentarzu, a kierowcą podprowadźcie cysternę w pobliże centrum dowodzenia - parkując na torach, podczas zderzenia z tramwajem wybucha bezgłośnie i niszczy budynek. Teraz wystarczy ustawi tak snajpera, by mógł oddać strzał gdy generał wyjdzie do zaparkowanego samochodu. Ewakuujcie swoja grupę samochodem z cmentarza drogą na północny zachód. Ciężkie te powroty do domu.
Misja 16: Stop Wildfire
Lokalizacja: Bridge of Mass
Czas: 4 wrzesień 1944, Cel: Nie Dopuścić do Wysadzenia Mostu i Zlikwidować Czterech Saperów
Hasło: KQIPY
Marine i szpieg wykończą załogę stacji kolejowej. Szpieg musi zlikwidować wszystkich Niemców na drodze do munduru. Nurka wyślijcie pod środkowy filar, siedzi tam dwóch wrogich saperów, ale wy czekajcie pod wodą. Wyślijcie teraz szpiega na druga stronę mostu i ustawcie za wrogim saperem. Snajperem zajmijcie miejsce w taki sposób, by mógł oddać strzał w część mostu przy przejeździe kolejowym. Teraz musicie skupić moc i rozkazać prawie jednocześnie szpiegowi wykończyć pierwszego sapera, szybko kierując nurkiem zdejmijcie drugiego i trzeciego na wysepce pod mostem, a strzał snajpera powinien zdążyć dosięgnąć ostatniego. Wycofajcie teraz snajpera, nurka i szpiega w pobliże samochodu ewakuacyjnego na prawym brzegu rzeki. Na pięcioosobowy patrol przy samochodzie są przygotowane wybuchowe beczki. Kiedy pociąg przysłoni obserwatora w bunkrze, wsadzajcie ludzi do samochodu.
Misja 17: Before Dawn
Lokalizacja: Riveauville, na północ od Colmar
Czas 28 listopad 1944
Cel: Odbić przywódcę Ruchu Oporu
Hasło: AI4PD
Komandosem załatwcie trzy osobowy patrol na południu, po czym przerzućcie go na drugą stronę strumienia. Podeślijcie szpiega do strzeżonego obozu i po cichu zlikwidujcie wszystkich wartowników przy członkach ruchu oporu, których poprowadźcie na wschód od obozu, niech tam czekają razem z komandosem i marine. Teraz szpiegiem wybierzcie się na drugą stronę rzeki i załatwcie wartowników przy młynie wodnym. Kiedy będziecie mieli pewność, że nikt nie obserwuje wschodniego krańca rzeki przeprawcie wszystkich przez rzekę. Niestety ci z ruchu oporu to jacyś debile i zabierają się po jednym ze swoim szefem, co daje wam aż pięć rund cierpliwości. Szpiegiem w tym czasie musicie zająć patrol na południu, jeśli tego nie zrobicie, zobaczą oni ludzi koło młyna. Przeprowadźcie wszystkich do samochodu, jak najbardziej okrężną drogą.
Misja 18: The Force Of Circumstance
Lokalizacja: Most nad rzeką Mass, na północ od Liege
Czas: 16 grudzień 1944
Cel: Wysadzić Most
Hasło: PU0XT
Znacie ten most? Niech zielony zajmie się trzema wartownikami będącymi najbliżej. Dojdźcie saperem jak najbliżej drogi i każcie mu rzucić granat tak by eksplodował przejeżdżający wóz pancerny oraz zginęli trzej wartownicy po prawej stronie drogi. Uważając na bunkier komandos likwiduje wartownika przy moście. Przerzućcie komandosa i kierowcę na drugą stronę mostu. Na drugiej stronie zlikwidujcie komandosem trzech Niemców po prawej. W odpowiednim momencie polećcie kierowcy zająć czołg. Załadujcie grupę do czołgu i wracając po moście zniszczcie zostawione tam ładunki. Przesiądźcie się do samochodu i jazda do domu.
Misja 19: Frustrate Reliaation
Lokalizacja: Oldenburg, na zachód od Bremen
Czas: 12 styczeń 1945
Cel: Zniszczyć Wyrzutnie Pocisków V-2
Hasło: JGCWB
Musicie przedostać się na dół mapy. Snajper zdejmie strażnika przed wejściem do kopalni, kiedy wszyscy co mogli by donieść będą w zaświatach. Osiągniecie to mniej więcej w taki sposób: pozwólcie Niemcowi przez sekundę zobaczyć komandosa i od razu upadnijcie, wartownik przybiegnie na miejsce gdzie go widział i zacznie się rozglądać. Wtedy poszerzcie mu gardło. Na górze mapy gdzie zaczynacie misje możecie śmiało strzelać nie będzie alarmu. Marine może zająć się kilkoma Niemcami na prawym brzegu rzeki na dole mapy i wraca. Na lewym brzegu natomiast musicie załatwić tylu Niemców, włącznie ze stanowiskami karabinów maszynowych byście mogli spokojnie przeprowadzić ludzi przez most. Snajper powinien mieć jeszcze jeden wolny nabój, który przeznaczony jest dla psa w klatce (Animalsi się zatrzęśli w posadach). Teraz komandosem przeskoczcie przez mur i wyeliminujcie załogę obozu. Za pomocą taśmociągu przetransportujcie sapera do środka. Wystarczy wam jeden ładunek między dwoma wyrzutniami i wartownią a do trzeciej wyrzutni ułóżcie sznurek beczek. Drugi ładunek pozostawcie dla wieżyczki strażniczej. Najlepiej odpalić ładunek w momencie gdy przejeżdża samochód to zniszczyć można obydwie wartownie i wszystkie wyrzutnie za jednym pociągnięciem. Zabierajcie swoje tyłki do domu, do końca wojny już nie daleko. Tylko jedna misja.
Misja 20: Operation Valhalla
Lokalizacja: Guyndelfingen na północ od Freiburg'a
Czas: 11 luty 1945
Cel: Wysadzić Centrum Badawcze i Zniszczyć Pociski Nuklearne
Hasło: 3FU48
Jeśli przeżyjecie, to będziecie odbierać Victory Cross z rąk Królowej matki. Misja Finałowa w której macie do dyspozycji pełny skład swojej paczki. Praktycznie i tak 90% załatwi wasz ukochany zielony beret. Wprowadźcie zielonego do zamku po zachodniej ścianie i wykończcie wszystkich Niemców na najwyższym piętrze. Bardzo pomocny będzie dla was wabik - musicie odwrócić uwagę żołnierzy na górze, sprowadzić komandosa kawałek po murze i wprowadzić go po schodach, kiedy nie będą patrzyli. Drugą rzeczą jaką musicie wykonać to przeprowadzenie komandosa po murach dookoła zamku i zlikwidowanie spacerujących obserwatorów. Jeżeli zrobicie to tak ja potrzeba nikt nie zauważy leżących ciał. Musicie dojść komandosem na wschodnią część zamku do drabinki, jest to na wysokości strzelnicy. Podnieście tam kratę co umożliwi wpłyniecie nurkowi do podziemi. Przyda się później przy likwidowaniu Niemców na strzelnicy i w jej okolicy. Znowu robota dla komandosa. Przetransportujcie go do zbiorowiska niewielkich domków po lewej stronie dolnej bramy. Odpowiednie balansowanie wabikiem pozwoli wam załatwi trzech Niemców. Dwóch kryjących się nawzajem strażników zostawcie sobie na później. Teraz poprowadźcie komandosa do domków z drugiej strony. Najlepiej poprowadzić go wybierając drogę koło skrzyżowania. Zdjęcie znajdujących się tam żołnierzy to już ciastko z kremem dla takiego zabójcy jak wy. Teraz komandos nie powinien mieć problemów z likwidacja strażników przy zachodniej bramie. Wprowadźcie szpiega do zamku i załóżcie mu piękny przyodziewek. Zajmijcie się teraz Niemcami na wschodnim skrzydle. Używajcie do tego duetu szpieg i komandos, to najbardziej zabójczy duet. To samo przy południowej bramie. Kiedy szpieg zagada czteroosobowy patrol wprowadźcie wszystkich ludzi do zamku. Niech kierowca zajmie dogodną pozycje by szybko dobiec do czołgu, a saper zaminuje kwaterę główną. Następnie umieśćcie sapera nad działem na odległość rzutu granatem. Snajperem oczyśćcie drogę kierowcy, by żaden szkop mu nie przeszkadzał. Saper wysadzi działo i kwaterę główną, a w tym czasie kierowca dostanie się do czołgu. Wycofajcie ludzi w bezpieczne miejsca i użyjcie sobie kierowcą w czołgu. Kiedy już się wszystko trochę uspokoi zapakujcie wszystkich pod pancerz i wyjedźcie przez zachodnią bramę. Właśnie wygraliście wojnę!
Jeśli jednak komuś z was nadal jest za ciężko to niech skorzysta z poniższych kodów wpisywanych w trakcie gry:
1982GONZO - uaktywnia dalsze kombinacje klawiszy
SHIFT+X - aktywni komandosi pojawiają się w miejscu wskazanym przez kursor myszy
CTRL+I - komandosi stają się odporni na kule
CTRL+SHIFT+N - to w przypadku gdy wam się znudzi wykonywana misja
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin